Cuina tradicional catalana i calçotades. Reserves al 977 63 05 11

Nadal 2017-2018 al restaurant

Aquestes festes de Nadal treballarem per vosaltres. Des de la Masia del Pla presentem un recull de l’oferta gastronòmica que tenim llesta per aquestes dates tant importants de l’any. Comencem posant a la vostra disposició un menú per els dies més especials de les festes nadalenques: Dinar de Sant Esteve, 26 de desembre del 2017 Dinar de Dia d’any nou, …

Jornada de la X Fira del vent 2017

Els dies 13, 14 i 15 d’Octubre el poble del Pla de Santa Maria aplegarà les diferents activitats programades per la Fira del vent d’aquest any, activitats dividides per esports de l’aire i la mostra multisectorial. Tot just és aquesta edició la que compleix el deseni des de que es van afegir les activitats relacionades amb l’aire i vent. Aquesta …

Començem vacances

És moment de prendre’ns un descans! Tal i com hem anunciat a les nostres xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter, el restaurant romandrà tancat uns dies, concretament des del dia 17 d’Agost fins ja al mes de setembre, el dia 6, ambdós inclosos. Així doncs, tornarem a la feina el dia 7, ens veiem a la tornada.

Rebent el premi porronaire d’honor de Firagost

El dia 1 d’Agost del 2017 va ser el primer dels dos dies de la 63a edició de la Firagost, la Fira-Exposició del Camp Català. Aquesta fira vallenca aplega expositors de fruites, verdures, vins, caves, plantes, productes de l’agricultura, artesans, maquinària entre d’altres. Una de les activitats que s’hi programen any rere any és el concurs de beure en porró, …

Anunci per el dia mundial del Medi Ambient

En el dia mundial del Medi Ambient tenim una bona notícia per a tot vosaltres i per el nostre entorn. I és que continuant amb la nostra sensibilitat amb la sostenibilitat, ens complau informar-vos que estem ultimant els darrers detalls per oferir, en breu, el servei de punt de càrrega per a vehicles elèctrics i híbrids endollables. Que el nostre restaurant …

Menús festes de Nadal 2016-17

En motiu de les festes de Nadal, Masia del Pla ha preparat un menú especial per als dies especials. El menú, que el podeu veure a continuació, estarà disponible les dates següents: Dinar St. Esteve, 26 de desembre del 2016 Dinar dia d’any nou, 1 de gener del 2017 Dinar dia de Reis, 6 de gener del 2017

àpats de nadal per a empreses

Menú àpats de nadal per a empreses

Per a una empresa, l’àpat de Nadal és un acte de reunió en to festiu i emotiu que permet als treballadors fer una pausa de la jornada laboral. És cert que durant la resta d’any es celebren altres trobades, però la veritat és que cap arriba a ser tant important com la que es realitza per Nadal. A la Masia …

Participació a la 3a Jornada gastronòmica del calçot de Valls

Dissabte dia 19 va tindre lloc a la Plaça del Pati de Valls la tercera edició de la Jornada Gastronòmica del Calçot on hi vam ser-hi presents. L’acte central va ser un showcooking a base de calçots, acte que va donar pas als tasts i racions elaborades amb el calçot de Valls per part de vuit restaurants membres de l’Associació de …

Nova carta temporada Tardor Hivern 2016-17

Deixem enrere la temporada Primavera-Estiu per estrenar la nova carta de la temporada amb la que encetem l’època de calçotades d’aquest any. Us convidem a fer-hi un cop d’ull ja que aporta novetats respecta a la de l’any passat: Portada carta temporada tardor hivern 2016-17 Temporada de calçots carta temporada tardor hivern 2016-17 Per començar carta temporada tardor hivern 2016-17 …

Els primers calçots de la temporada 2016-17

El passat dissabte dia 12 vam començar a servir les primers calçotades de la temporada, fet que suposà que ens avancéssim respecte a l’any anterior. Esperem que la temporada d’aquest any sigui bona i puguem gaudir d’aquesta tradició arreu de la comarca que es preveu que s’allargui fins el mes de Març com a mínim. Recordem que tots els calçots servits …